Pana acum putina vreme consideram ca este important sa ai un magazin online mai ales pentru vizibilitatea firmei si cresterea vanzarilor, argumentele fiind:
mai mult de 70 % din cei care cumpara prefera cumparaturile online;
obiceiurile oamenilor vizavi de cumparaturi s-au schimbat, in sensul ca daca inainte de era internetului oamenii petreceau mult timp prin magazine pentru a face cumparaturi, acum tendinta este de a petrece mai mult timp cu familia, si de a a face cumparaturile online, aducand magazinele in confortul propriei case.
magazinele online au o acoperire mult mai larga, iar cei care nu le detin, cel mai probabil pierd o serie de oportunitati excelente pentru cresterea vanzarilor
un magazin online (cu site web integrat) iti ofera posibilitatea sa beneficiezi de toate avantajele instrumentelor de marketing online (publicitate pe retele de socializare, campanii de email, companii de discount-uri, etc)
creșterea vizibilității este un factor major care face ca un magazin online să fie important; site-urile web oferă potentialilor clienti indicatii pentru localizarea magazinului, iar Google maps ii duce direct la destinatie.
magazinele online sunt disponibile 24 de ore pe zi, in fiecare zi a anului. Din aceasta cauza, clientii si potentialii clienti pot vizita magazinul pentru informatii despre produsele oferite, oricand au nevoie.
Mai sus sunt numai cateva avantaje ale unui magazin online... Cine s-ar fi gandit ca un magazin online este solutia de rezerva in cazul unei crize de tipul situatiei de urgenta data de aparitia Coronavirus-ului...
Cand principala recomandare a autoritatilor pentru prevenirea limitarii transmiterii infectiilor este evitarea aglomeratiei, iar oamenilor le este teama sa iasa din casa, iti poti proteja clientii oferindu-se posibilitatea sa comande online din confortul casei.
Este un moment cand iti dai seama ca o situatie de urgenta de acest tip, iti pune la grea incercare afacerea...
Concluzia: in vremurile normale un magazin online da un impuls vanzarilor ducand la crestrea profitului, iar in vremuri de criza poate reprezenta salvarea afacerii...