In momentul in care te-ai decis sa implementezi un ERP, exista multe optiuni..
Dintre motivele pe care ar trebui sa le iei in considerare pentru implementarea OsobiERP sunt:
1. Integram si personalizam ERP pe platforma Odoo
Odoo ERP este un sistem integrat folosit in toata lumea, mai mult de 5 milioane de utilizatori isi dezvolta afacerea cu Odoo. Aplicatia are o istorie de mai bine de 15 ani, iar companii precum Toyota, Danone, Hunday, il folosesc de multa vreme.
Faptut ca exista o intreaga comunitate Odoo, a facut ca sistemul sa fie imbunatatit permanent si adaptat mereu cu nevoile companiilor.
Sistemul este stabil, modular si extrem de flexibil, astfel ca indiferent cat de specifica este activitatea firmei tale, aplicatia se poate personaliza pentru a raspunde 100% necesitatilor tale si afacerii tale; deasemenea, poate fi adaptata oricarui tip de companie, de orice dimensiune.
Aplicatia are o serie de module de baza, si foarte multe module optionale (peste 20 000) astfel ca o solutie unica, acopera toate nevoile afacerii. Modulele Odoo pot fi adaugate unul cate unul, si modificate in functie de cresterea si de nevoile companiei. Deasemenea, modulele sunt perfect integrate intre ele, permitandu-va sa va automatizati complet procesele de afaceri. Cu Odoo ERP nu mai sunt necesare interfete dintre diferite programe software.
Alte caracteristici ale Odoo Erp:
este foarte usor de utilizat, intuitiv (logica in meniuri si operatii);
nu este nevoie sa ai cunostinte tehnice pentru a-l utilize;
orientat spre management, avand fluxuri predefinite, procese automate, rapoarte specifice pe fiecare modul, si rapoarte de ansamblu ale companiei;
posibilitatea de realizare de programe de promovare pentru serviciile companiei;
posibilitatea de a-l accesa si utiliza in orice moment si din orice locatie
permite importul de date.
2. Echipa Osobi ERP este o echipa implicata, pasionata de ceea ce face, orientata catre client, constienta ca relatia cu un client care a implementat un ERP este de lunga durata de cele mai multe ori, si ca aceasta relatie trebuie sa se bazeze pe incredere si respect.
Procesul nostru de integrare presupune mai multe etape in care avem in vedere:
analiza afacerii impreuna cu clientul, in acest sens ascultam, analizam si oferim suport pentru stabilirea nevoilor de informatizare si automatizare a afacerii dumneavoastra;
dezvoltam si integram in etape cu scopul de a oferii cat mai rapid clientilor module functionale;
instruim dupa fiecare etapa, fiind constienti ca doar utilizarea corecta a solutiei garanteaza succesul informatizarii si automatizarii afacerilor;
oferim suport proactiv, raspunzand rapid la orice problema, oferind periodic actualizari si imbunatatiti pentru noile versiuni Odoo
Osobi ERP iti da posibilitatea de a incerca gratuit aplicatia pe o perioada de 30 zile, si in acest fel sa vezi daca acopera nevoile tale si ale afacerii tale. Scopul nostrum nu este doar sa inchem contracte, vrem sa ne asiguram ca aplicatia ti se potriveste si parteneriatul este corect si de lunga durata.
Suntem disponibili si dedicati, oferind asistenta functionala si servicii de remediere a eventualelor erori.
Accesand sistemul Cloud OsobiERP beneficiati de infrastructura noastra, inclusiv gazduire , backp-uri zilnice, acces la asistenta noastra telefonica si pe email. Infrastructura noastra de cloud functioneaza pe cea mai recenta versiune odoo cu actualizari periodice.
3. Costurile cu ERP-ul
Costurile cu implementarea unui ERP depind de mai multi factori, cum ar fi:
numarul si complexitatea modulelor implementate;
numarul de utilizatori/compartimente in care va fi integrata aplicatia;
modificarile si personalizarile efectuate;
cat de complex este proiectul .
Suntem constienti ca implementarea unui Sistem ERP presupune eforturi financiare si umane din partea companiilor, asfel ca venim in sprijinul firmelor cu reduceri de preturi, cu posibilitatea de a implementa sistemul sub forma de abonamente. Deasemenea, exista posibilitatea de a implementa initial modulele de baza, iar pe masura ce afacerea se dezvolta sau compania creste, se vor implementa module suplimentare.
Contactati-ne si impreuna vom gasim solutii corespunzatoare pentru digitalizarea afacerii tale.