Modulul inventar (Inventory)

Pentru afaceri de orice dimensiune, gestionarea stocurilor este importantă. Este extrem de crucial să gestionați inventarul de afaceri cu cea mai mare precizie și grijă. Orice prezentare greșită a datelor poate duce la prăbușirea dezastruoasă a afacerii și sarcinii financiare. Înțelegând astfel ce aveți în depozitul dvs., unde se află în centrul dvs. de distribuție și când stocul intră și iese este necesar. Îți pastrează afacerea în siguranță împotriva incidentelor neprevăzute.

De asemenea, o bună gestionare a stocurilor ajută întreprinderile să își reducă costurile, să accelereze operațiunile de îndeplinire și să prevină orice șansă de fraudă a întreprinderilor. Cu toate acestea, gestionarea inventarului nu este atât de simplă precum privim din exterior. Trebuie să parcurgă mai multe etape complexe și urmăriri pentru a menține echilibrul corect. Mai mult decât atât, se face pe baza inventarului companiei dvs., organizațiile examinează activele curente, furnizează raportări financiare, echilibrează conturile.

            Prin urmare,  gestionarea stocurilor de afaceri este un fenomen complex. Dar aceste proceduri complexe pot fi simplificate cu o soluție ERP. Un software de planificare a resurselor de întreprindere poate reduce cheltuielile generale și optimiza transformările din inventar. Managementul automatizat simplifică totul și asigură echilibrul corect al stocurilor din depozitul dumneavoastră. În cazul epuizării stocurilor, ERP are grijă de reîncărcarea stocurilor cu reguli de reordonare și altele.

Odoo Inventory încă de la înființare și-a dovedit utilitatea în gestionarea procesului de comandă, stocare, consum și vânzare de bunuri / inventare ale companiei - fie că este vorba de materii prime, produse finite sau resturi.

Mai întâi se instalează modulul Inventory din Apps.

                                

Pentru a crea inventarul inițial:

Accesați Master Data –> Products, apoi creați noi produse.


                                

                                 

            Puteți vedea cantitatea de stoc în partea de sus. Apoi dând click pe Operations localizate în bară de navigație puteți vedea Inventory Adjustments.


                                             



            Raportul stocurilor

            Făcând click pe Reporting puteți vedea raportul stocurilor. Apoi faceți click pe Inventory Report.

                                            



            Puteți vedea raportul stocurilor care arată locația, numărul de serie, cantitatea de produs rezervată, cantitatea produsului la îndemână. De asemenea, puteți găsi cu ușurință depozitul sau locul de depozitare al produsului.

            

            Mutările produsului

            Faceți clic pe Reporting pentru a vedea mutările produsului. Apoi faceți clic pe Product moves.



                                            



            Pe scurt, gestionarea stocurilor este unul dintre principalele module ale Odoo ERP. Mai mult, ajustarea stocurilor din Odoo ține evidența fiecărui produs gestionat de o companie.

# Stoc
Modul de vânzări
Prestabilește-ți ofertele/comenzile