Modulul Prezențe (Attendances)
-
Modulul de prezențe, parte a unui modul general de angajați, a fost creat pentru a ține evidența prezențelor angajaților.
-
Pot fi create înregistrări cu data și ora la care un angajat realizează operațiile de check-in și check-out .
-
Înregistrările pot fi vizualizate atât sub formă de listă, cât și sub formă de kanban.
-
Modulul poate contoriza inclusiv timpul petrecut de angajați în pauza de masă.
-
Conține și un mod chioșc, prin care angajatul poate face operațiile de check-in și check-out scanând ecusonul.
-
Permite vizualizarea și managementul angajaților conectându-se cu modulul Angajați.
-
Permite analiza prezențelor angajaților sub forma unor indicatori, atât în mod tabelar cât și grafic.
Check-in și Check-out
De fiecare dată când angajații vor ajunge/pleca la/de la locul de muncă, vor fi întâmpinați de o interfață grafică cu ora la care s-au realizat operațiile de check-in sau check-out.
De asemenea, angajații pot contoriza și timpul petrecut în pauza de masă.
Evidența prezențelor
Se pot afișa informații despre situația reală din baza de date a prezențelor pe zile, luni sau ani.
Filtrările pot fi făcute ușor și rapid în depedență de dorințele fiecăruia.
Pot fi create filtre personalizate în funcție de angajat, grup de angajați, dată sau bazate pe intervale de timp.
Modul chioșc
Modulul de prezențe permite angajaților să se ponteze atunci când ajung sau pleacă de la locul de muncă cu ajutorul unui ecuson și a unui scanner.
Astfel, operațiile de check-in și check-out pot fi făcute mult mai simplu și rapid în funcție de alegere.
Vizualizare grafică
Permiteți-le angajaților să aibă și o altă viziune asupra numărului de ore lucrate.
Pentru o mai bună monitorizare a numărului de ore lucrate, modul grafic permite colorarea diferită a acestora în funcție de angajați, luni, ani, etc.