Odoo • Image and Text

    Module de bază

        Modulele de bază sunt următoarele:


Tablou de bord

Cele mai bune tablouri de bord de date răspund la întrebări importante despre afacerea dvs.

Spre deosebire de instrumentele avansate de business intelligence, tablourile de bord sunt concepute pentru analize rapide și conștientizare informațională. 

Cu ajutorul tabloului de bord putem gestiona widget-uri.

Mai multe detalii despre modul:
  https://www.osobi.ro/modules/dashboard



Odoo • Text and Image
Odoo • Image and Text

Calendar

Modulul Calendar din Odoo este utilizat pentru programarea evenimentelor sau întâlnirilor cu delegații sau printre alți angajați din organizație. 

Ajută la prioritizarea și revizuirea ușoară a activităților programate pentru un anumit interval de timp.

Mai multe detalii despre modul: https://www.osobi.ro/modules/calendar

Note

Acest modul vă permite crearea unor notițe personale, care să ajute la organizarea sarcinilor și întâlnirilor angajaților, precum și la împărtășirea unor idei între aceștia.

Facilitează productivitatea și crește performanțele printr-o organizare bună.

Permite organizarea unor ședințe de lucru online, împreună cu alți angajați, pentru o colaborare bună în vederea rezolvării sarcinilor.

Mai multe detalii despre modul :  https://www.osobi.ro/modules/notes  

Odoo • Text and Image
Odoo • Image and Text

Mesagerie

Odoo Mesagerie este o aplicație de mesagerie ușor de utilizat pentru echipe, care aduce toată comunicarea organizației dvs. într-un singur loc și se integrează perfect cu platforma Odoo.

Mesagerie vă permite să trimiteți și să primiți mesaje oriunde vă aflați în Odoo, precum și să vă gestionați cu ușurință mesajele și notificările din interiorul aplicației. 

Acest modul vă permite să creați canale pentru chat-uri de echipă, conversații despre proiecte, coordonarea ședințelor și multe altele într-o interfață simplă.

Mai multe detalii despre modul:  https://www.osobi.ro/modules/discuss

Prânz

Acest modul permite să faceți comenzi de mâncare la diferiți furnizori pentru angajații din cadrul companiei dumneavoastră.

Vă ajută să economisiți timp în producție, asigurând un management al pauzei de masă, prin crearea unui cont de Prânz pentru angajați, din care să li se asigure hrană angajaților.

 Permite angajaților să comande direct de la furnizori și să poată plăti din contul de Prânz sau chiar din salariu.

Mai multe detalii despre modul : https://www.osobi.ro/modules/lunch

Odoo • Text and Image
Odoo • Image and Text

Setări

Există două niveluri de utilizatori:

Admin: are acces la toate caracteristicile Odoo.sh.

Utilizator: nu are acces la setările proiectului și nici la bazele de date de producție și stadializare.

Grupul de utilizatori este destinat dezvoltatorilor care pot face modificări în codul dvs., dar nu au voie să acceseze datele de producție. Utilizatorii acestui grup nu se pot conecta la bazele de date de producție și de stadializare folosind funcția de conectare cu 1 clic, dar, desigur, pot utiliza contul lor obișnuit din aceste baze de date, dacă au una, folosind datele de obținere a datelor obișnuite.

 

Contacte

Cu ajutorul modulului de contacte Odoo, puteți urmări cu ușurință fiecare tranzacție efectuată între contactele de afaceri.

Pentru orice organizație de afaceri gestionarea contactelor este foarte esențială. Persoanele de contact de la clienți, parteneri la furnizori sunt foarte cruciale pentru un flux de afaceri lin și neîntrerupt.

Mai multe detalii despre modul : https://www.osobi.ro/modules/contacts

Odoo • Text and Image