Modulul Reparații(Repair)
-
Aplicația Odoo Repair vă permite să gestionați un proces complet de vânzare, dar și să reparați pur și simplu produsele pe care le-ați fabricat, dacă prezintă un defect.
-
Când un client vă trimite un produs pentru reparații, creați o nouă comandă de reparație.
-
Completați-l cu toate informațiile de care aveți nevoie, cum ar fi produsul, clientul, dacă trebuie facturat după sau înainte de reparație, piesele de care aveți nevoie, etc.
-
Odată ce totul este finalizat, puteți apoi să trimiteți cotația de reparație către clientul dvs.
-
Dacă este aprobată, puteți confirma reparația.
-
Vei putea apoi să începi și să închei reparația atunci când este finalizată.
Cerere de ofertă
* Generarea cererii de reparații unice la trimitere și înregistrarea acesteia ca solicitare de reparație în backend.
* Clientul dvs. poate trimite cerere de reparații de pe site-ul dvs. web și, de asemenea, atașa documente.
* Clientul poate verifica starea tuturor cererilor de solicitare a reparațiilor depuse de acesta pe pagina Contului meu.
Aplicare filtre - reparații
* Pot fi definite filtre pe intervale de timp bazate pe expirarea garanției spre exemplu.
* Diagnosticarea cererilor de reparații și crearea de ofertă și trimiterea către client.
* Creați un ordin de lucru / un ordin de muncă și repartizat către responsabil sau tehnician.
* Configurați echipele de reparații, servicii, tipuri de servicii.
Raportare în dependență de indicii aleși
* Gestionați-vă cererile de reparație folosind atribuirea mai multor echipe de cerere de reparare.
* Rapoarte -> Cerere de reparare în PDF, tabele de reparații și analiză de reparații disponibile.
Comenzi de reparații - vizualizare arbore
* Tehnicianul poate comunica cu clientul folosind chat-ul și completează foaia de timp.
* Managerul Cererilor de reparații poate închide cererea și trimite factura către client (Facturarea din ofertă creată din Diagnosys).
* Clientul poate oferi feedback și evaluare a Cererii de reparații.