Modulul Email Marketing
Email Marketing prin Odoo este utilizat pentru a transmite unui grup de oameni, care pot fi clienți existenți sau viitori, ceva unic sau o declarație de afaceri standard.
Funcția Odoo îndeplinește condițiile de piață într-un stil accelerat și, în același timp, ajută clienții existenți și dobândirea de noi clienți.
Prin intermediul marketingului prin email Odoo, e-mailurile pot fi redate cu diferite șabloane / machete prezente în program.
Este necesar să colectați referințele, clienții și diferite întâlniri de la membrii organizației și să le trimiteți broșurile individuale folosind listele de corespondență.
Creați campanii minunate
Începeți de la zero sau alegeți una dintre teme. Realizați campanii de e-mail de succes, care rezonează cu perspectivele dvs. fără nicio informație IT. Obțineți un control total asupra conținutului și a layout-ului dvs. de e-mail, datorită unui software intuitiv și ușor de utilizat.
Simțiți că nu puteți proiecta buletine de informații singuri? Nici o problema! Selectați unul dintre șabloane, reajustați aspectul, adăugați mesajul și imaginile și sunteți gata să trimiteți noua dvs. campanie!
Altfel, alegeți blocurile de construcție și aruncați-le exact acolo unde doriți să apară pe e-mailul dvs. Îmbogățiți-vă conținutul cu titluri, apeluri la acțiune, butoane de social media sau subsoluri cu un singur click.
Segmentați baza de date
Pentru o mai bună deschidere și ratele de click.
Optimizați-vă rezultatele trimitând campaniile către grupuri țintă din baza de date. Selectați clienți sau orice alt grup din lista de contacte după țară, după dată, funcție și multe altele, toate concepute pentru a vă asigura că trimiteți conținutul dvs. doar persoanelor cu care doriți să partajați campania.
Îmbunătățește-ți campaniile
Se bazează pe statistici și date pentru a trimite e-mailuri mai bune. Obțineți statistici precise și în timp real la fiecare e-mail trimis. Urmăriți cu ușurință numărul de oportunități create, comenzile, suma veniturilor generate, rata de deschidere, rata de respingere, rata de click și îmbunătățiți strategia de marketing generală. Urmați oportunitățile generate și urmăriți veniturile preconizate.