Modulul Live Chat
-
Site-ul Odoo permite chat-ul live care va interacționa cu clienții de pe site-ul web pentru a oferi asistență.
-
O casetă de dialog pe ecran le permite să păstreze legătura foarte rapid cu echipa de vânzări, transformând oportunitățile de afaceri viitoare în cel mai scurt timp.
-
Utilizând diferite canale Odoo poate gestiona serviciul de chat live.
-
Putem seta diferite mesaje care să se ocupe de mesajul de bun venit, de adio și de a lua feedback. Clienții pot trimite feedback, iar răspunsurile și ratingul lor vor fi înregistrate în partea din spate.
Convertiți mai mulți vizitatori în clienți
Discutați online cu clienții și vizitatorii site-ului în timp real.
Nu este nevoie de un server de chat special, totul este realizat prin intermediul site-ului dvs. web. Oferiți vizitatorilor informații într-un mod rapid și simplu - chat-ul direct cu clienții de pe site-ul dvs. Web nu a fost niciodată mai ușor!
Accesibil de oriunde
Mențineți conversația cu clienții dvs. în Odoo pentru a permite multitasking atunci când căutați informații importante în backend.
Accesați toate informațiile în același timp în care fereastra de conversație este deschisă, astfel încât să puteți da răspunsuri precise.
Asigurați-vă că păstrați clienții mulțumiți
Adunați feedback-ul clienților pentru a îmbunătăți calitatea serviciului dvs. cu un instrument simplu de evaluare pentru sesiunile de chat live. Clienții trebuie doar să evalueze conversația după ce au răspuns la întrebările lor.