Beneficiile unui magazin online(e-commerce)

Osobi ERP Management Software S.R.L., Dana

          Pana acum putina vreme consideram ca este  important sa ai un magazin online mai ales pentru vizibilitatea firmei  si cresterea vanzarilor, argumentele fiind:

  •           mai mult de 70 % din cei care cumpara prefera cumparaturile online;

  •           obiceiurile oamenilor vizavi de cumparaturi s-au schimbat, in sensul ca daca inainte de era internetului oamenii petreceau mult timp prin magazine pentru a face cumparaturi, acum  tendinta este de  a petrece mai mult timp cu familia, si de a a face cumparaturile online, aducand  magazinele in confortul propriei case.

  •          magazinele online au o acoperire mult mai larga, iar cei care nu le detin, cel mai probabil pierd o serie de oportunitati excelente pentru cresterea vanzarilor

  •      un magazin online (cu site web integrat) iti ofera posibilitatea sa beneficiezi  de toate avantajele instrumentelor de marketing online (publicitate pe retele de socializare, campanii de email, companii de discount-uri, etc)

  •     creșterea vizibilității este un factor major care face ca un magazin online să fie important; site-urile web oferă potentialilor clienti indicatii pentru localizarea magazinului, iar Google maps  ii duce direct la destinatie.

  •         magazinele online sunt disponibile 24 de ore pe zi, in fiecare zi a anului. Din aceasta cauza, clientii si potentialii  clienti pot vizita magazinul  pentru informatii despre produsele oferite, oricand au nevoie.

            Mai sus sunt numai cateva avantaje ale unui magazin online... Cine s-ar fi gandit ca un magazin online este solutia de rezerva in cazul unei crize de tipul situatiei de urgenta data de aparitia Coronavirus-ului...

             Cand principala recomandare a autoritatilor pentru prevenirea limitarii transmiterii infectiilor este evitarea aglomeratiei,  iar oamenilor le este teama sa iasa din casa, iti poti proteja clientii oferindu-se posibilitatea  sa comande online din confortul casei.

             Este un moment cand iti dai seama ca o situatie de urgenta de acest tip, iti pune la grea incercare afacerea... 


           Concluzia: in vremurile normale un magazin online da un impuls vanzarilor ducand la crestrea profitului, iar in vremuri de criza poate reprezenta salvarea afacerii...