De ce este important sa ai un website de prezentare...
Daca ai un Website de prezentare beneficiezi de:
publicitate online si implicit cresterea adresabilitatii
serviciile tale sunt mai vizibile, oferi garantie si seriozitate
investesti in brandul tau
este cea mai ieftina metoda de promovare
Totusi, prezenta in mediul online nu trebuie realizata la intamplare….. Crearea unui website de prezentare pentru firma ta, nu asigura din start o cresterea a ,,vizibilitatii’’ si a vanzarilor.
In momentul in care decizi sa realizezi un site, sunt mai multe aspecte pe care trebuie sa le iei in calcul:
1. Cu cine lucrezi?
Mai nou exista diferite platforme de dezvoltare care permit realizarea relativ usoara a website-urilor. Liber profesionistii pot realiza de acasa website-uri, insa nu intotdeauna calitatea produsului este cea dorita. Când discutăm despre o firmă specializată lucrurile devin mai simple, având certitudinea că vei lucra cu specialişti.
2. Conţinutul site-ului
Structura şi conţinutul website-ului sunt foarte importante. Website-ul trebuie sa furnizeze informaţii relevante, pe care vizitatorul sa le regaseasca cu usurinta. Se recomanda o sectiune de blog, pe are să o actualizezi periodic cu informaţii relevante despre domeniul în care activezi, de exemplu. În acest fel, nu numai că vei deveni mai interesant pentru vizitatorii tăi, dar vei creşte pe poziţiile din motoarele de căutare. Cel mai recent algoritm Google, ia în considerare şi periodicitatea actualizări site-ului. Cu siguranţă, acesta este un aspect care nu trebuie ingnorat.
3. Design Responsive
Un Design Responsive îţi asigură funcţionalitatea în cele mai bune condiţii.
Desing-ul responsive reprezinta capacitatea unui website de a-si adapta layout-urile(imaginile, textul) in functie de rezolutia display-ului dispozitivului prin intermediul caruia este accesat. Cu alte cuvinte, daca vizitam un website responsive dupa diferite dispozitive (desktop, tableta, telefon mobil, etc) el nu va suferii deteriorari majore, ci isi va adapta continutul in asa fel incat sa poata oferii celui care viziteaza site-ul o experienata de navigare si vizualizare a continutului cat mai usoara.
4. Obtimizarea siteului ( SEO si alte instrumente de marketing)
Pentru a avea rezultatele asteptate, cel mai important este optimizarea site-ului pentru ca acesta sa apara pe primele locuri in rezultatele cautarii.
Procesul de optimizare a site-ului implica alegerea unor cuvinte cheie sau fraze reprezentative pentru site, optimizarea meta-tagurilor şi alt-tagurilor, optimizarea codului, optimizarea designului, conţinutului textului şi a link-urilor.
Stabilirea unui set de cuvinte cheie pentru optimizarea site-ului reprezintă un proces important pentru optimizare. Aceste cuvinte cheie sunt pilonul principal de care depinde popularitatea site-ului. Reţelele de socializare reprezintă un factor de influenţă asupra rezutalelor oferite de motoarele de căutare şi nu trebuie ignorate. Un website care obţine atenţia utilizatorilor Facebook, va urca şi în rezultatele Google.
5. Usurinta in gestionarea site-ului
Dupa ce site-ul a fost optimizat si apari in cautarile clientilor este foarte important sa-l gestionezi cu usurinta si sa poti sa-l dezvolti pe masura cresterii afacerii tale.
6. Posibilitatea de integrare ulterioara intr-un sistem integrat de tip CRM, ERP
Este important ca ulterior dezvoltarii unui site , acesta sa poata fi integrat cu usurinta intr-un sistem integrat de tip ERP, CRM.
Dacă vei avea în vedere aceste câteva aspecte cheie în momentul în care începi construcţia unui site, cu siguranţă rezultatele vor fi vizibile şi satisfactia ta nu va întârzia să apară